2015. február 22., vasárnap

Visszatérés

Sziasztok!

Másfél éves kihagyás után, azt hiszem, ildomos volt már ide visszatérnem. Nagyon sok dolog történt velem az elmúlt időszakban, értve ezalatt azt is, hogy születtek új műveim, elkezdtem egyetemre járni, és nekiálltam megírni életem első fanfictionjét Naruto témában. A régi posztokat le fogom szedegetni, helyette a már feljavított-kijavított műveimet fogom felpakolgatni, beleértve ebbe a fanalkotást is.

Remélem, olvasás után hagytok nyomot magatok után!

Nem húznám tovább az időt, első bejegyzésként fogadjátok szeretettel az egyik versemet, amelyet nem olyan rég írtam. :)


A tegnapután mindensége


Vártam hogy mehessek de sohasem tudtam
Előre lépve csak a sárga lámpák villogtak
Gúzsba kötve lebegek a volt trauma tengerén
Hipotézisek esője hordja az életem
Minden egyes darab múlt idejű létigéjét

Ha valaki szeméből lélekvért is csaltam
Csak látni akartam annak ártatlan tisztaságát
Esőben táncolva színtelen íveket akartam
Roppanó csontmáglyán mágiát dalolva
Átokszókat űztem a semmi mindensége felé

Táncot jártam az elmúlt álmok tetején
A vágy pórázán belém mart az aranylövött feledés
Pocsolyába léptem de már észre sem vettem
A testen átrepül egy idegen érzés
De a szem soha, már soha sem rebben

Láblógatva a felhők szélén lebegve
Őszintére sírtam a hazudozók lelkét
De én magam voltam a legnagyobb hazug
Farkassá váltam - cafatokra szaggattam
A lelkem üvegcséjét a fekete ablakban

Vártam hogy mehessek de sohasem tudtam
Előre lépve csak a sárga lámpák villogtak
Bekeretez ez a fojtó-üres üveg
Maga alá temet ez a tegnaputánsüveg.


2014. december

Legyen szép napotok, kísérjen utatokon a cicaisten! Meow! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése