2015. november 14., szombat

Paradoxonba fúló szerelem

Sziasztok!

Ma egy verssel jelentkeznék, amit tegnap írtam. Nem is fűznék ehhez többet annál, hogy bizony a szerelem, néha nagyon fáj.

Kedves Paradoxon! A szerelemdoboz nálam még mindig egyben van. Még akkor is, ha most éppen eltávolodtak a lelkeink. Ez a doboz a legstabilabb, legszebb dolog az életemben. Ezt tudnod kell.




Paradoxonba fúló szerelem



1 Összeomló életem romjain táncot jár a kéjes öröm

Kezeim között átfolyik a szín-csillagfolyondár

Szétszakít az érzés belül: oh mennyire szeretlek

S a hiány belemarkol az elrabolt – pápámpápám

Hol vagy már

Te paradoxonos boldogság?



2 Szétfeszít belülről a végtelen

Nem vagy itt, fakadó lélekvérem

Rózsaszínes gyászba festi a tavat

Amelyben nélküled egyszer csak

Megfulladtam



3 Mar és szúr és fojtogat

Táncot jár a félelem

A szerelem oltogat

De szétesik az életem

Nélküled



0 Érted kiált minden a zsongó szívben

Gyere vissza – a semmi és a minden

A kezdetem s a végem a mindenség

Te vagy ez – Paradox, istenség.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése